Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Medcenter
Intergraph Computer Services
World Wide Fund
SMC Networks
parteneriat
CNCSIS
Media server NAS
crestere profit
Visioneer OneTouch
Consultanta telecom
Metastorm
Adminstrare centralizata a echipamentelor din retea
BenQ W1350
Windows7
Premi
Volaro
Kelly Fegan
Ael
Business SecureSign
Smartphone dual SIM